f_____________ish

Pieces - Sum 41

你要努力 你要很努力 很努力

存档灵魂:

Pieces
破碎的心「生活尽是碎片」

 

【歌词】

 

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I thought it'd be easy
But no one believes me
I meant all the things I said
我曾努力想要去完美
但发现一切都无所谓
生活让我失去了真实
我认为生活就该简单
但没有任何人相信我
不相信我说的每个字

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own
若你相信爱就是我魂灵
我便会袒露我所有心声
你只需在一旁静静聆听
那就是我想要你知道的
只有简单的本我才更好

 

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy that nothing can save me
But it's the only thing that I have
我的世界如此空虚
只有对爱的想象才会诱我着迷
我不明白为什么爱会令人悲伤
但有时又疯狂的令我无法自拔
但爱却是我唯一曾拥有的东西

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own
(On my own!)
若你相信爱就是我魂灵
我便会袒露我所有心声
你只需在一旁静静聆听
那就是我想要你知道的
我还是一个人会更好
只有孤独才是唯一真我!

 

I tried to be perfect
It just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me,
It never gets easy
I guess I knew that all along
我曾努力去追逐完美
但发现一切都无所谓
曾经也没什么是错误
爱不过令人难以捉摸
爱也不再简单纯粹
这点我自始自终都该明白

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own
若你相信爱就是我魂灵
我便会袒露我所有心声
你只需在一旁静静聆听
那就是我想要你知道的
我会继续我孤独的世界

 

评论
热度(15)

© f_____________ish | Powered by LOFTER